وزیر امور خارجه: هیچ پیامی بین ما و آمریکایی ها رد و بدل نشده است

وزیر امور خارجه در واکنش به ادعاهای طرف‌های آمریکایی درباره پاسخ مثبت ایران به طرح آتش‌بس پیشنهادی ترامپ در غزه گفت: برداشتی که آن‌ها (آمریکایی‌ها) داشته‌اند از مواضع علنی ما بوده است، هیچ پیامی رد و بدل نشده و هیچ مذاکره‌ای صورت نگرفته است.[#item_link]

.انتشار دهید

Leave a Reply