گردهمایی سراسری مدیران مخابرات با هدف همیاری با دولت چهاردهم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: «به‌روزرسانی تجهیزات و کمک به سرمایه‌گذاری‌های اساسی در حوزه دیربازده صنعت ارتباطات، مهم‌ترین خواسته شرکت مخابرات از دولت چهاردهم برای پیشبرد اقتصاد دیجیتال بر اساس برنامه هفتم توسعه است.»

.انتشار دهید

Leave a Reply